poniedziałek, 5 grudnia 2011

Serduszko



Strasznie się cieszę bo dołączyło kilka nowych osób do obserwatorów mojego bloga, jest mi bardzi miło i dziękuję dziewczyny,że czasem do mnie zagladacie. Motywuje mnie to do dalszego działania w blogowym świecie .
Już coraz bardziej Was poznaje ,ale Wy jesteście aktywne co zajrzę to nowe posty -zdjęcia , robótki prace , specjały kulinarne.
Ja niestety ostatnio coraz mniej mam czasu a do tego inernet strasznie mi się spowolnij i ten nieszczęsny aparat fotograficzny -uszkodzony. A chciałam Wam pokazać moją bomkę ozdobioną metodą decoupage.
Wygrzebałam fotkę mojego pierwszego serduszka , jeszcze trochę niezdarne ale do kolejnych bardziej się przyłożę.









Jeszcze tak dla siebie bo chcę ciągle pamiętać - Mama (Teściowa)



2 komentarze:

  1. wcale to serduszko nie jest niezdarne , bardzo ładnie wyszło :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Asiu-najważniejsze są są dobre myśli teraz i w pamięci:-)

    OdpowiedzUsuń