czwartek, 10 maja 2012

Mój syn skończył 10 lat

Łał , jak ten czas szybko leci Od mojego ostatniego postu upłyneło sporo czasu.Długi weekend był bardzo długi , nie miałam dostępu do internetu a po powrocie do domu nawarstwiło się zaległych spraw i nawet nie włączałam koputera .Jak ja to wszystko nadrobię ???????????? .
Zacznę może od fotek moich krzaków , tak moich własnych -skrawek mojej ziemi. Podobno odwiedzają te zarośla  sarny i dziki , ślady bobrów widziałam osobiście. W kazym razie pies nie chciał sie zbliżać , może faktycznie wyczuł jakieś zwierzę. Obok płynie mała rzeczka, okolica wygląda ładnie , typowo wiejski krajobraz z rozpościerającymi się polami.To właśnie na takiej wsi się urodziłam i spędziłam dzieciństwo.


















Odnośnie szybko mijającego czasu mój syn skończył dzisiaj 10 LAT.Właśnie skończyłam robić tort dla niego , jutro przychodzą koledzy i koleżanki  ze szkoły. 

3 komentarze:

  1. Fajne fotki :)
    100 lat dla synka ! mój w tym roku skończy 11 :))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna okolica :) i wszystkiego dobrego dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spóźnione ale szczere życzonka dla 10 latka!!!

    OdpowiedzUsuń